Friday, 2 November 2012

    HAI,,kawn2...

Hari nie ADA rse best gler...ttak tau la knp ...tapiADA heppi la...tak ade yang menghepikan  ADA selain dengan kawn2 ADA ...Hri lepas exam nie bosan..tak tau nak buat ape..just on9..membazir mase kan,,, tapi ADA suke..sebab dapat release tension...

      ADA nak cerite pasal sedare yang sngt rapat ngan ADA ...

Kadang2 ... sedare ADA  la yang ADA suke share rahsie ..umo kitawang sebye je..
name dye haziqa http://dayanaakhmar.blogspot.com/,,best tau dapat sedare macam dye..gile2..ade je bnde giler dye nak buat...tapi kitawang same tak suke sowang mamat psiko...menyampah gile kitawang kadang2...


Nie gambar waktu rye ari uh,,kat depan umah arwah wan kami,,,
kitwang memey suke amik gambar sahati sejiwe gitu,,,tapi bile da lame tak jmpe dye rse rndu plak..tapi kadang2 je...biler cuti famili saye mesti nak lawat famili dye..sebab famili kami mmey rapat gler...jadang orang cakap muke kami same?
persoalan nye SAME KE??
saye rse tak.....saye rse dye lagi cantik,,,saye suke gie umah dye sebab ade ucu,,,



comel kan si  kcik nie macam owg yang pegang uh..hahaha...ini lah ucu,,,adik haziqa..hmmm....saye suke si ucu nie..dye comel..ape2 je lah,,ayat un da pelik..so..saye just nak cakap saye sayg famili saye ...hahha..ayat senang je
 

No comments:

Post a Comment